Sapunul Cheia

Let us help you grow your business through the web

 

Săpunul Cheia, marcă renumită în Romania, a dorit creșterea vânzărilor și atragerea unei noi audiențe provenite din mediul online.

Am realizat o Rată de Clic de 8.96% și am generat o serie de vânzări
În prima lună a  campaniei am redus Costul Per Acțiune cu 20%
Randamentul investiției a fost de 272%
Distribuiri pe rețele sociale după rețea
 

Provocare

Evitarea supra-țintirii vizitatorilor existenți.

Soluție

O suită inovativă și dinamică în rețele de socializare care ne permite rețintirea anumitor categorii de vizitatori bazat pe ce au văzut ultima dată și unde și-au petrecut mai mult timp. Am realizat asta prin introducerea unei campanii contextuale cu scopul de a spori acoperirea prin oferirea prospecților a celui mai popular tur. În plus, am limitat zilnic și pe toată durata campaniei frecvența afișării pentru fiecare vizitator, având ca scop prevenirea supra-țintirea sau afișarea de prea multe ori a aceluiași anunț la anumiți vizitatori.

Rezultate

Am reușit mărirea Ratei de Click pe Anunț (Click Through Rate, sau CTR) de 8.96%, ceea ce a generat câteva vânzări noi. În luna inaugurării campaniei am redus Costul Per Acțiune (CPA) cu aproximativ 20%, depășind așteptările clientului. In luna martie 2016 s-au înregistrat și veniturile post-clic  -  (generate atât de re-țintirea dinamică, cât și de campania de prospectare). Astfel s-a înregistrat un randament al investiției (Return On Investment sau ROI) de 272%.

8.96% CTR

20% CPA mai mic

272% ROI

Concluzia clientului

“Această echipă au clădit o relație cu organizația noastră, atât de puternică, încât îi considerăm o extensie a departamentului nostru IT. Știm că avem întotdeauna servicii excelente la distanța unui simplu telefon sau e-mail și că vom primi același nivel de atenție pe care această echipă l-a oferit întotdeauna și asta ne face să credem ca suntem prioritatea numărul 1.”

Primește noi studii de caz pe e-mail

Fields marked with an * are required

Mai multe studii de caz

Vezi toate studiile de caz